perjantai 20. lokakuuta 2017

Wolkig

WOLKIG
Lanka: Petrichor Yarns Merino/Silk 86g
Puikot: 4mm
Ohje: Wolkig by Martina Behm (Knitty First Fall 2017)

Martina Behmin ohje Wolkig ilmestyi tänä syksynä Knittyssä, joka on ilmainen nettilehti. Innostuin ohjeesta välittömästi. Ohje on yksinkertainen, nutta pienellä jujulla neulepinnasta tulee varsin jännittävä.



Tässä työssä käytin ensimmäistä kertaa Petrichor Yarnsin lankaa. Langassa on 50% merinoa ja 50% silkkiä, joka tuo mukavaa kiiltoa.


Lanka on aika "löröä", joten minun kaulurini valuu kaulalle. Se on oikeastaan vain hyvä asia, sillä jämäkämmästä langasta olisi voinut tulla sellainen vaikutelma, että minulla on niskatuki kaulassa!


En ajatellutkaan, että kauluri lämmittäisi kaulaa, vaan se on lähinnä koriste, joka piristää esim. tylsää mustaa puseroa.


Tänään minua ilahdutti: Blogikoira oli mukana kuvauksissa. Vaikka lehtiä ei puissa ja pensaissa enää ole kovin paljon, niin yksi lehti jäi ikävästi kuonon päälle.


Minua tämä näky nauratti, mutta koira oli asiasta eri mieltä ja näytti minulle kieltä!


3 kommenttia:

  1. Hauska malli. Pitöisikin innostua neulomaan tuollainen tuubi. En osaa huiveja käyttää.

    VastaaPoista
  2. Kiva lörö. Useimmissa takeissa on hyvä kaulus, mutta ikävästi vetoketjun alta jätetty pala kangasta pois. Tämä suojaa kivasti.

    VastaaPoista
  3. Hauska kauluri ja kerrassaan suloinen blogikoira! =)

    VastaaPoista